פתרונות אקוסטיקה והגנת מזג אוויר

פתרונות בידוד אקוסטיים והגנה בפני פגעי מזג האוויר

הודות לחשיבה יצירתית , תכנון מדויק וניסיון רב שנים בייצור איכותי של פתרונות בידוד וחופות אקוסטיות מצוינות , 

חברת אורקל הינה פורצת דרך בתחומה והיחידה בעולם אשר מפתחת ומייצרת חופות אקוסטיות מבודדת עבור דיזל גנרטורים 

שמוצבים ופועלים באזורים חמים או קרים במיוחד. החופות הייחודיות מתוכננות בדיוק רב על מנת לאפשר המשך עבודה תקינה, למנוע פגיעה או נזק ולמצות את מלוא הפוטנציאל גם בגנרטורים העובדים עבודה רציפה מלאה בטמפרטורת קיצונית נמוכה של מינוס 40  מעלות צלזיוס ועד לטמפרטורה גבוהה של עד 55 מעלות צלזיוס 

 

תכנון ייעוץ ופיתוח של אורקל תעשיות ומיכון 

בחברתנו, מחלקה ייעודית מקצועית בעלת ידע וניסיון רב המתמחה בייעוץ למתכננים ואדריכלים ובחשיבה פיתוח וייצור של מוצרי אקוסטיקה ובידוד הכוללים פתרונות השקטה היקפיים וישירים למגוון צרכים ומטרות ובעבור גופים ותעשיות בכל העולם .

פתרונות בתקני המשרד לאיכות הסביבה

כלל הפתרונות עומדים בתקני איכות הסביבה המחמירים ביותר ומותאמים אישית אל מול עוצמת הרעש אותה יש להשקיט או להנמיך, דרישות הלקוח ומורכבות הפרויקט בצורה פרטנית ומדויקת.

בזכות תהליך הכולל חקירה ולמידה של מקור הרעש וסביבתו , חשיבה ותכנון הנדסי של בעלי המקצוע הוותיקים והמיומנים בתחום ,ייצור עצמאי במפעלנו תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות וחומרי גלם מצוינים והתקנה בשטח על ידי צוות מקצועי ומנוסה מתקבל פתרון אקוסטי בעל תכונות ואיכויות יוצאות דופן  אשר יעניק שקט מוחלט עבור בעליו החדשים וכל אשר בסביבתו של מקור הרעש. 

חופות אקוסטיות

חופות אקוסטיות

מכולות אקוסטיות

מכולות אקוסטיות

חופות פעמון

חופות פעמון

משתיקי קול

משתיקי קול

חדרים אקוסטיים

חדרים אקוסטיים

סופגי רעש ואגזוזים

סופגי רעש ואגזוזים

סגירת תפריט
×

עגלת קניות