תקנים והסמכות

תקנים והסמכות בחברת אורקל

הנהלת אורקל רואה באיכות עקרון בסיסי מנחה המוביל להצלחת החברה.
מצוינות תפעולית , תוך מחויבות לשיפור מתמיד של מערכת האיכות, אינה רק יעד, זוהי דרך חיים ואסטרטגיה בסיסית המשמשת כמנוע צמיחה.
הנהלת אורקל תעשיות ומיכון בע”מ וכלל עובדיה מחויבים לנקוט בכל האמצעים ולהקצות את המשאבים הדרושים לטובת שמירה על מערך האיכות, הבטיחות והסביבה וכן על עמידת מוצרי החברה בדרישות החוק ובתקנים הלאומיים והבינלאומיים.

מערך הבטחת איכות

החברה מנהלת מערך הבטחת איכות הכולל נהלים מוגדרים ותהליכי עבודה מוסדרים לטובת יעילות התהליכים הפנים ארגוניים, על מנת לספק ללקוחותיה ביטחון במוצרי החברה הכוללים מוצרים באיכות גבוהה עם אחריות וליווי טכני תוך התחשבות בצורכי הלקוח. מערך האיכות חולש על כל התחומים הנוגעים לתהליכי האיכות בארגון, מרגע ביצוע ההזמנה ליצרנים וספקים ועד לאספקת המוצרים ללקוחות.


מערך אבטחת האיכות באורקל תעשיות ומיכון בע”מ, נועד להבטיח את רמת איכות השירותים והמוצרים בארגון כולל תהליכי האחסון, בדיקת מוצרים ממשלוחים ועד לאישור תעודות האיכות בהתאם לתקנים הרלוונטיים ועל פי דרישות
כחברה מובילה בעלת מוצרים שהם על פי התקנים, אנו מנהלים מערך מדדי ספקים אשר מבצע מעקב שוטף אחר פעילויות האיכות של ספקי החברה תוך דגש על רמת ההסמכות, רמת הייצור, ביצוע פעולות מתקנות, וטיפול בתלונות.

אורקל- ספקית מוכרת עם תקנים בינלאומיים

אורקל הינה ספק מוכר של משרד הביטחון והתעשייה הביטחונית בישראל.
אורקל מוסמכת לתקן. ISO 9001:2015 יצור של חופות והשתקות מיוחדות לגנראטורים , הכללה , שיווק ושרות לגנראטורים.
מוצרי אורקל עומדים בתקן הבריטי, ובתקני האיחוד האירופי

סגירת תפריט
×

עגלת קניות