שירותי תחזוקה והשבחת גנרטורים

מחלקת אחזקת ייעול ושימור גנרטורים

תחזוקת גנרטור | תחזוקת גנרטורים על ידי חברת אורקל

ייעודה המרכזי של מחלקת אחזקת ייעול ושימור הגנרטורים באורקל הוא לתכנן ולייצר עבור הגנרטור שלכם מערך פתרונות יסודיים מותאמים אישית אשר יביאו לשיפור בטיב הספק תפוקתו , יגדילו את שעות פעילותו , יאריכו את חייו ויביאו למיצוי ומימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בו ואף ליותר.

המחלקה הוקמה מתוך הידיעה על חשיבותו של הגנרטור להמשך פעילות יומיומית סדירה ותקינה עבור הלקוח הפרטי ו או קו היצור ו או המערך ו או הציבור אותו או משרת.  מעבר להבנה על ערכו של גנרטור מתוחזק ומטופל עבור הקטנת העלויות הכספיות והחיסכון בזמן היקר, יתרונה המוביל של מחלקת אחזקת ייעול ושימור הגנרטורים שלנו באורקל הוא ידיעת הביטחון והרגשת השקט הנפשי שהיא מייצרת עבור הנהנים משירותיה, בין אם מדובר בבעלי הגנרטור, בממונים על רכישתו ,האחראים על תקינותו ותפעולו ו או במשתמשי הקצה.

כל אלו מתאפשרים הודות לצי גדול של מוסכי שירות ניידים , אנשי שטח טכניים מצוינים , צוות מקצועי מיומן ומנוסה של אנשי שירות ותמיכה, מהנדסים, יועצים, טכנאים, חשמלאים, רתכים ומתקינים מובחרים, מענה מקצועי בזמינות מלאה בימי שגרה וחירום בכל ימות השנה, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחשיבה יצירתית לצד שמירה על סטנדרטים גבוהים במתן שירות אישי ומהיר. 

 הסכמי שירות אחזקה ייעול ושימור מלאים :

הסכמי שירות ארוכי טווח נועדו גם בכדי להעניק  ליווי תמיכה וגיבוי במצבי חירום ותקלה , אך בראש ובראשונה לייצר עבורך שקט וביטחון בשגרת היומיום בכל הנוגע לתקינותו כמו גם לתחזוקת גנרטור שברשותך.

הסכמי השירות של אורקל הם השילוב האולטימטיבי בין הידע והניסיון שלנו לבין הדרישות והחזון של הלקוח ומאפשרים לתכנן ולהרכיב מערך פתרונות וחבילת שירותים גמישה אשר מותאמת אישית בדיוק מרבי לצרכי הלקוח, לתנאי העבודה ולמפרט הגנרטור.

 אחריות לגנרטורים :

אורקל מעניקה אחריות מלאה הן למוצרים העיקריים והנלווים שברשותה והן ולפרויקטים המבוצעים על ידה. הגדרת תקופת האחריות מתואמת מראש עם הלקוח בהתאם לצרכיו ו או לדרישות הפרויקט ובכפוף להסכם שנחתם בין הצדדים בעת ההזמנה.

תחילת תקופת האחריות נספרת לרוב מתאריך יום האספקה. במידת הצורך ניתן לתאם תחילת תקופת אחריות במועד אחר בכפוף לתנאים מוסכמים מראש ובהכרח שהמוצרים מוחזקים ומתוחזקים על פי הנחיות אורקל. תחזוקת גנרטור היא חשובה ואף קריטית לתקופת האחריות של הגנרטורים.

יובהר כי אחריותה של אורקל תעמוד בתנאי שהלקוח פועל על פי הוראות ההפעלה והוראות התחזוקה כפי שנקבעו ע”י אורקל ו/או היצרן המקורי של המנוע והאלטרנטור.

שירות לאחר מכירה :

אורקל מקפידה על קשר ישיר עם הלקוח לאחר הרכישה תוך מתן מלוא השירותים הנדרשים למען תפקוד מלא של המערכות המסופקות על ידה. מחלקת השירות מעדכנת את לקוחותיה באופן קבוע על כל החידושים בתחום ובעניין החלקים והמערכות המרכיבות את המוצר וכן מעניקה שירותי תחזוקת גנרטור שוטפים ללקוחותיה. .

סגירת תפריט
×

עגלת קניות