נגרר תצפית ומעקב היברידי סולרי

מגדל תצפית נייד נגרר

מגדל תצפית ומעקב הנייד , טכנולוגיה מתקדמת ופיתוח יצירתי ואיכותי מאפשר לעקוב ולתעד באופן מסודר ויעיל בכל מקום ובכל שעה תנועה של אוכלוסייה וחשודים פוטנציאלים , כמויות גדולות של סחורה והתנהלות כללית בכל פרויקט ברדיוס של עד 3 ק”מ.
הנגרר וכל מרכיביו האיכותיים מיועדים לעבודה בכל תוואי שטח ובכל תנאי מזג אוויר , ביום או בלילה.
מצלם ומתעד את השטח המבוקש ב 360 מעלות עם אפשרות לביצוע “זום אין” מהיר לכל אזור על פי צורך או כתוצאה מהקפצת התרעה אוטומטית חכמה

נגרר התצפית בעל מערכת המעקב הטכנולוגית מותאם לגופים ממשלתיים, חברות ציבוריות ופרטיות לשטחים פתוחים או סגורים :
משרדים ביטחוניים, אתרים מאובטחים ובתי חולים – זיהוי כניסות ויציאות, איתור חשודים פוטנציאליים, אבטחה באזורים העלולים להוות מטרה ביטחונית וקבלת עדכונים שוטפים בזמן אמת במצבי חירום, צוותי חירום לחילוץ.
אתרי בניה- אפשרות לאבטחת האתר, העובדים והציוד המכני הכבד, התרעות על הסגת גבול ותיעוד של סחורה , חומרים וכל אספקה שנכנסת או יוצאת ממתחם אתר הבניה.
כנסים, פסטיבלים ושאר אירועים בשטח – סקירה, אבטחה ומניעת אירועים אלימים, זיהוי לחץ של קהל רב על הכניסה מבעוד מועד ועבודה מול אחראי הביטחון בשטח.
חילוץ והצלה – סריקה יסודית של שטחים אשר חוו טראומה, זיהוי פצועים, איתור דרכי גישה נוחות, שימוש בניהול האירוע בשוטף ושליחת צוותי חירום לחילוץ.
נמלי ים ושדות תעופה – מעקב אחר מטוסים, ספינות משא וסחורות, ניטור ובקרה של משאיות ורכבים הנכנסים ויוצאים מהנמל, זיהוי ניסיונות של גניבה והברחה ופח”ע. 

חסכון אנרגטי – שימוש באנרגיה סולארית חסכונית ובגנרטור היברידי מעניקים לך חיסכון משמעותי בתפעול הקרון הטקטי, גם כשמדובר בפעילות ארוכה ואינטנסיבית. הגנרטור מופעל באופן אוטומטי כאשר המצברים מגיעים ל 20% תפוקה ולאחר מכן נכבה כאשר המצברים מגיעים ל 100%.
פעילות שקטה – הגנרטור מצויד במנוע שקט במיוחד המותאם לעבודה במקומות הומי אדם ללא פגיעה באנשים המקיפים אותו ובמהלך התקין של שגרת העבודה
קלות ונוחות בתפעול – תפעול המערכת פשוט , נעשה דרך כל טלפון נייד ואינו מצריך כל הכשרה מיוחדת.

מאפיינים של מגדל תצפית נגרר

– פלדת אל-חלד מתקדמת וצבע ייעודי למניעת קורוזיה
– פאנלים סולאריים עוצמתיים עם הספק של עד 30 אמפר לשעה בתנאי שמש אופטימליים
– תורן הידרו-פנאומטי רב שלבי המגיע עד לגובה של 10 מטרים , גמיש ועמיד בפני מזג אויר סוער ורוחות עזות של עד 100 קמ”ש
– אפליקציית מובייל לשליטה מרחוק
– רמקולים עוצמתיים
– אפשרות למערכת הגנת סייבר
– CRISP VMS משולב
– אפשרות לאנליזת וידיאו איכותית במיוחד של CRISP
– 4 מצלמות Full HD עם ראיית לילה
– מצלמת full HD PTZ
– זרקורים לטווח 600 מטר
– אפשרות לרדאר עם טווח של 105 ק”מ
– גנרטור VAC220 – 6kVA
– מצברים עם שליטת טעינה

סגירת תפריט
×

עגלת קניות